ICT-support voor een vaste prijs

Voor een vast bedrag per maand beheren wij uw ICT-omgeving

patchkast

ICT-support

Netformatie levert haar expertise in de vorm van support op afstand of support op locatie. Heeft u binnen uw organisatie een eigen netwerk-/systeembeheerder, dan kan Netformatie deze ondersteunen bij bijvoorbeeld migraties of bij zaken die geen dagelijks werk zijn voor deze persoon.

Beschikt u niet over een eigen systeem- of netwerkbeheerder, dan kan Netformatie die rol voor u uitvoeren. Naast het beheer van uw infrastructuur kan Netformatie desgewenst ook uw applicaties beheren, waardoor u geen enkele zorg meer hoeft te hebben over uw ICT-infrastructuur en de aanverwante hard- en software. Onze diensten worden vastgelegd binnen een Support Overeenkomst waarin duidelijke afspraken (SLA’s) staan over de aard van het werk, de omvang van de werkzaamheden, de responstijd en de bezoekfrequentie.

Helpdesk Support

  • Aannemen van meldingen betreffende vragen en storingen, per telefoon, fax en e-mail
  • Telefonische ondersteuning, assistentie bij gebruikersproblemen
  • Beheer op afstand van netwerkservers en werkstations d.m.v. geavanceerde support tools

Onsite Support

  • Implementatie en onderhoud van netwerkarchitectuur
  • Gebruikersinstellingen aanmaken, wijzigen en onderhouden
  • Implementatie back-up en restore procedures
  • Ondersteuning bij gebruikersproblemen
  • Documentatie automatiseringsnetwerk
  • Installatie applicaties, updates en patches
  • Fysieke controle van back-up units
  • Testen van maken van back-ups
  • Testen van terugzetten van data vanaf een recente back-up

Calamiteitenregeling

  • Voor werkzaamheden op klantlocatie, gericht op het oplossen van spoedeisende storingen
  • Aanvang werkzaamheden binnen 1, 2, 4 of 8 uur na ontvangst van de storingsmelding, afhankelijk van de urgentie
  • Service Level Agreements zijn mogelijk op basis van 9×5, 13×5, 13×7 en 24×7 beschikbaarheid